Μουργκ: "Περήφανος που ανήκω στον ΠΑΟΚ"





Ο Τόμας Μουργκ υποσχέθηκε πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του ΠΑΟΚ και ευχαρίστησε στα social media για τη θερμή υποδοχή που έτυχε ο ίδιος και η οικογένειά του, την ίδια ώρα που στην Αυστρία δημοσιεύματα υποστηρίζουν ότι ο Δικέφαλος αρχικά ήθελε τον Σάουμπ.

ΟΤόμας Μουργκ έχει εγκατασταθεί μόνιμα πλέον στην Θεσσαλονίκη μαζί με την οικογένειά του και δηλώνει ευτυχισμένος και περήφανος που είναι μέλος του ΠΑΟΚ.

"Η μετακίνησή μου στην Ελλάδα ήταν ξαφνική και έγινε πολύ γρήγορα. Δεν το έχω μετανιώσει όμως, ούτε για ένα δευτερόλεπτο. Η οικογένειά μου και εγώ δεχθήκαμε θερμή υποδοχή και προσαρμοστήκαμε πολύ γρήγορα τις προηγούμενες εβδομάδες.

>
Νιώθουμε πολύ άνετα στη Θεσσαλονίκη και είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που είμαι μέλος του ΠΑΟΚ. Ελπίζω να μπορέσουμε να πανηγυρίσουμε πολλές επιτυχίες μαζί. Σας ευχαριστώ για όλα", έγραψε ο Αυστριακός στο Instagram.


Δείτε την ανάρτησή του εδώ:

"Ο ΠΑΟΚ ΗΘΕΛΕ ΤΟΝ ΣΑΟΥΜΠ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΜΟΥΡΓΚ"

Ωστόσο, την ίδια στιγμή στην Αυστρία έγιναν θέμα οι πρόσφατες δηλώσεις του αθλητικού διευθυντή της Κολονίας, Χορστ Χελντ.

Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις που έκανε ο ΠΑΟΚ βρέθηκε πολύ κοντά στην απόκτηση του Λουίς Σάουμπ, όταν οι δύο ομάδες είχαν ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας στη μεταγραφή του Δημήτρη Λημνιού.

"Ο ΠΑΟΚ ήθελε τον Σάουμπ, τον πρώην παίκτη της Ραπίντ, αντί του Μουργκ" αναφέρουν δημοσιεύματα και εξιστορούν το φλερτ ανάμεσα στο Δικέφαλο και τον Γερμανό μεσοεπιθετικό.

https://www.sport24.gr/football/moyrgk-paok-metagrafi.9059597.html

Σχόλια