"Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου"! Επεισόδια 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ( VIDEO)


Καθαρόαιμη κωμωδία στο Mega, η οποία βασίζεται στην βρετανική σειρά “The worst week of my life”. Σειρά του BBC η οποία έχει λατρευτεί σε διάφορες χώρες του εξωτερικού.
Παίζουν οι :Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Αθηνά Οικονομάκου και Μάκης Παπαδημητρίου.



Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 1


Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 2


Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 3



Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 4


Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 5




Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 6-η ΕΔΩ


Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 7
1





Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 8

Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 9

Η χειρότερη εβδομάδα της ζωής μου-ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 10http://toumba-lights.blogspot.gr/2015/12/1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-video_8.html

Σχόλια